آنچه که باید در مورد درمان عفونت با ویروس کرونا بدانیم

مطالبی که در اینجا آورده شده است تلفیقی از مطالعه مقالات علمی و تجربیات شخصی خودم در  طی مدت نزدیک به دوسال در مواجهه با ویروس کرونا می باشد. بر اساس وظیفه انسانی و اخلاقی بر خود لازم دانستم آنچه که خداوند غیب دان در طی این مدت بر من آشکار کرد در اختیار جوامع انسانی قرار دهم.
١-بعد از ابتلا به بیماری شبیه سرماخوردگی که ممکن است شروع بیماری کرونا باشد هرگز تحت تجویز هیچ پزشکی در مراحل اولیه دگزامتازون یا کورتون تزرق نکنید، دگزامتازون در شروع بیماری ، ویروس کرونا را در بدن منتشر می کند.
٢-هفته ای یک کپسول ویتامین د۵٠٠٠٠ واحدی بخورید .(همه اعضای خانواده ، بزرگسالان هفته ای  یک عدد و اطفال ۱۰- ١۴ سال ماهانه یک عدد کپسول ویتامین د  50000 واحدی) ویتامین د سیستم ایمنی بدن را قوی می کند.
٣-تا زمان ریشه کنی کرونا،هر روز زنجبیل  و دارچین داخل چایی و با غذاهای  مختلف میل کنید.
۴- پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنید،ماسک و…
۵-اگر علائمی شبیه سرما خوردگی( تب ،سرفه،بدن درد،آبریزش بینی و…) داشتید، ممکن است علائم اولیه کرونا باشد، با شروع علائم تا بهبودی ،حداقل ۵-٧ روز در خانه استراحت کنید تحت هیچ شرایطی وبه خاطر هیچ موردی استراحت اولیه در منزل را بهم نزنید، استراحت در منزل سیستم ایمنی شما را قوی می کند،این نکته بسیار مهم و حیاتی است افرادی که در شروع بیماری کرونا استراحت کافی نمی کنند بیماریشان شعله ور می شود.آتش یک شمع کوچک به راحتی خاموش می شود ولی اگر آتش این شمع کوچک شعله ور شود مهار کردن این آتش بس دشوار و زمان بر خواهد بود.
۶- اگر علائم سرما خوردگی  دارید( ممکن است علایم  عفونت با  ویروس کرونا باشد) هر روز سوپ میل کنید مصرف زنجبیل را بیشتر کنید، مقدار کافی زنجبیل داخل سوپ و غذاهایتان بریزید تا سوپ و غذاهایتان تند شود.مصرف زنجبیل برای درمان کرونا مثل آب روی آتش است.غذاهای مزاج  سرد مثل دوغ ،ماست،خیار،گوجه،گوشت گاو وگوساله وماهی،در دوره بیماری نخورید!سبزیجات و میوه جات تازه  بیشتر از قبل و بطور مرتب میل کنید!مصرف مرتب و فراوان مایعات خورکی به دفع ویروس وبهبودی شما کمک شایانی می کند مصرف مرتب مایعات و ابمیوه های طبیعی را فراموش نکنید.
٧-همیشه در زندگیتان دیدگاه مثبت داشته باشید،و هر روز برای همه دعا خیر کنید،من به شما توصیه می کنم هر روز صبح ٣ نفر از افرادی که در حق شما بدی کردند یا ٣ نفر از افرادی که شما از آنها خوشتان نمی آید دعا خیر کنید، مطمئن باشید انرژی مثبت به خود شما منعکس خواهد شد.
٨-هر روز صبح به مدت ۵ دقیقه(بیشتر بهتر)با خدا صحبت کنید و از خدا برای همان روز راهنمایی و کمک بخواهید.
٩- با همه مهربان باشید ارباب رجوع هایی که به شما مراجعه می کنند با گشاده رویی کمکشان کنید!تا می توانید به همدیگر کمک کنید و با همدیگر، همکار، همسایه،اقوام  و…مهربان باشید.

با آرزوی سلامتی برای همه

دکتر غلامحسین فاتحی